loading...
کهکشانی ها
پارسا طاهری نژاد بازدید : 62 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

چهار دروازه بان حاضر در فهرست تيم مادريدي دوران حرفه اي شان را از تيم جوانان رئال مادريد آغاز كرده اند.

 ايكر كاسياس، دروازه بان رئال مادريد، اعلام كرد آكادمي اين باشگاه بهترين دروازه بان ها را پرورش مي دهد.
چهار دروازه بان حاضر در فهرست تيم مادريدي دوران حرفه اي شان را از تيم جوانان رئال مادريد آغاز كرده اند كه يكي از آنها ايكر كاسياس است.
او در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه رئال گفت:" من خيلي خوشحال هستم زيرا همه دروازه بان هاي باشگاه از آكادمي جوانان رئال آمده اند.من هميشه گفته  ام كه بهترين دروازه بان ها از آكائمي جوانان رئال مي آيند.
تيم جواني داريم و با هم متحد هستيم و اين باعث خوشحالي باشگاه است."
 مورينيو هم در مورد ميانگين سني رئال گفت:" من از اينكه تيم جواني داريم، خوشحال هستم؛ ايكر با 30 سال سن، دومين بازيكن مسن تيم ماست. اين تيم جاي زيادي براي پيشرفت دارد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,964